Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY


REKLAMACJE

Przykro Nam, jeśli doświadczyli Państwo jakichkolwiek problemów z zakupionym u nas produktem.
Dołożymy wszelkich starań, aby rozpatrzyć reklamację w trybie pilnym i z satysfakcjonującym dla Państwa wynikiem. W takim przypadku prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z odpowiednią informacją na adres: spicywear.contact@gamil.com

Pamiętaj, że status otrzymanej przesyłki należy sprawdzić za pomocą kurier. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym przewoźnika i Sprzedawcę. 

Pozytywnie rozpatrzone zwroty i reklamacje stanowią podstawę do zwrotu pieniędzy Klientowi lub w przypadku reklamacji wymiany towaru na inny egzemplarz, jeśli jest dostępny, bądź też obniżenia ceny produktu. Zwrot środków następuje na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. Niezależnie od okoliczności, przesyłki reklamacyjne za pobraniem nie będą akceptowane.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 5 dni roboczych.

ZWROTY

Jeżeli produkt zakupiony w sklepie SPICY WEAR nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz nam zgłosić zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania towaru a następnie go do nas odesłać.
Pamiętaj, że produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien posiadać wszystkie oryginalne metki.
Aby dokonać zwrotu napisz na adres: spicywear.contact@gmail.com

O dalszych krokach poinformujemy Cię e-mailem.